THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, May 29, 2009

hari raya 2008



al maklum lah aku baru belajar buat blog ni... so banyak cerita yang tahun sudah menjadi kenangan aku untuk kongsi bersama. maaf lah kalau

membosankan u all.






tahun 2008 kali ke 2 aku berya rumah mertua aku. so far ok jer lah.. cuma suasana berhari raya yang aku rasakan tak sama dengan berhari raya di kampung sendiri. maklumlah lain rumah lain suasana. kalau beraya umah mertua ni yang tak bestnyer hubby aku tak leh beraya sama sebab dia kena kerja. maklum lerr dier kerja sendiri..






ni gambar sebelah family hubby aku.. hubby tak ader coz die yang snap gambar ni...









raya ketiga aku baru balik raya kat johor. perjalanan aku balik johor pun dah ambil masa sehari iaitu 12 jam.. dari langkawi balik johor.. malam raya tu semua kumpul balik kat umah aku. abg umar, tok su pun datang.. kami buat tahlil sikit buat kuarga yang dah pergi buat selamanya. lepas buat tahlil ada buat bbq sikit. bakar udang, ayam, ikan. sedap......


tok su aku dengan along termasuk lah aku tu kalau dah dapat makan mesti tak hinggat punyer.. anak aku masa ni dah tetido sebab penat sangat berhari raya..





0 comments: