THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, June 4, 2009

bersantai di The Carnivall Sungai Petani

03/06/2009

tak ader planing pun nak g jalan2 hari ni. aku rasa elok bersantai dirumah jer... tapi bila kul 10 pg aku bertukar pikiran untuk ke ke The Carnival Di Sungai Petani.. masuk ni dah 4 kali aku g..saja bawak bujang aku jaln2.. selalu g tak ader dapat makan... tapi kali ni ader makan... dapat nasi goreng orang bute masak kot.. tawar mcm rasa nasi putih jer siut... tp lapar punyer pasal emmm licinnnn 2 pac nasi goring...layazzz dulu gambar yg sempai aku snap ni...

terukir keseronokan anak aku biler dengar kata nak g mandi kolammmm

aku pun teringin nak mandi...

ni sebenarnya kawasan bebudak jer... tapi aku pun terjun gak... hubby aku pun terjun sama

dulu masa kecik2 tak merasa ke bang mandi mcm tu???

eleh aku pun terjun gaks raya syok jugak kan bang.

mula2 lepas kan anak dulu.. pastu ayah dier pulak yang terjun... malu2 pulak hubby aku nak terjun... terjun p lah.. kita bayar lah abg.. mahal ni RM25 sorang...

1 comments:

$yaf!d@h_88 said...

eleh.... macam budak kecik... ko tak tunjuk iwan.. gambar nie.. aku bawa iwan main bowling.. penakut nak mampus,.. suh baling takut2... mak cakap nie kalau irfan dah main dah...