THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, June 1, 2009

ulang tahun ke 33 thn ker????

sebenornyer bezday hubby aku dah lepas..13.04.2009 masa tu genap 33 thn... huhuhu..aku doakan moga panjang umur dan dilimpahkan rezeki buat kami... tak ader aper hadiah istimewa yg aku bagikan untuknyer... cuma tali pinggang kanggaroo.. dan makan mlm yang terindah... kami makan kat menara berputar alor setar.. uhh bestnyer... tapi u all bukan tak paham perangai anak aku ni irfan.. aduhhhh gamat pak dibuatnyer..... abis satu putaran anak aku belari... nak romantik pun tak lehh lah.. yang lawaknyer budak kecik ni.. dier nak makan soup.. aku dah kata panas.. dier kata tak.. nah ambik melecur mulut tu.. hahhahhah.aper pun memang jadi kenangan buat kami... aku ambik pakej masa tu... set diner 2, dengan dier bagi kek dan bunge sekali... kek nyer ya rabbi sedappppp nyer... yang best tu dia orng masa hantar kek tu siap tutup lampu.. kiranyer masa hubby aku tiup lilin masa tu lampu kat menara tu tutup.. dah tiup baru depa on balik lampu... tapi masa kat menara aku tak bawa kamera.... tak leh nak snap gambar hubby tiup lilin.yg boleh ambik cuma ni jer... layazzzz







3 kuntum mawar merah




dah kena makan separuh... sedap tak.....


tapi yang bestnyer berzday my hubby, tapi hubby yang bagi hadiah kat aku... dier belikan aku binatang ni haaaa. tapi cap ayam jer....

1 comments:

$yaf!d@h_88 said...

alah poyo lah ko.. siut jek??? padan muka.. anak ko kaco daun.. nak romentik2 konon.. poyo lah ko